Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
    VW T1 SAMBA BUS - Revell ModelKit 07399
    search
    • VW T1 SAMBA BUS - Revell ModelKit 07399
    • VW T1 SAMBA BUS - Revell ModelKit 07399
    • VW T1 SAMBA BUS - Revell ModelKit 07399
    • VW T1 SAMBA BUS - Revell ModelKit 07399
    • VW T1 SAMBA BUS - Revell ModelKit 07399
    • VW T1 SAMBA BUS - Revell ModelKit 07399
    • VW T1 SAMBA BUS - Revell ModelKit 07399
    • VW T1 SAMBA BUS - Revell ModelKit 07399
    • VW T1 SAMBA BUS - Revell ModelKit 07399
    • VW T1 SAMBA BUS - Revell ModelKit 07399
    • VW T1 SAMBA BUS - Revell ModelKit 07399

    VW T1 SAMBA BUS - Revell ModelKit 07399

    1 023,00 Kč
    S DPH
    SKLADEM

    Model auta ke slepení. Velikost: 1:24; 18,1 cm. Balení obsahuje: 173 dílků ke slepení.

    Měřítko:     1:24
    Počet

    redeem
    Nákupem tohoto produktu můžete záskat až 1023 věrnostních bodu . Váš nákupní košík obsahuje celkem 1023 bodů, které můžete proměnit ve slevový poukaz v hodnotě 40,92 Kč .


    Model auta ke slepení. Velikost: 1:24; 18,1 cm. Balení obsahuje: 173 dílků ke slepení.

    Prapůvodcem všech současných vanů a transportérů je plošinové nákladní vozidlo, jehož kořeny sahají až do konce 40. let do továrny Volkswagenu ve Wolfsburgu. Improvizovaný vnitropodnikový přepravník vnuknul nizozemskému dovozci Benu Ponovi nápad na nový přepravní vůz. Na konci 40. let tak VW vyvinul několik prototypů prostorného vozidla vhodného pro přepravní účely. Protože žádná navrhovaná jména nebyla k dispozici k volnému použití, dostala nová třída automobilů jednoduchý název "Transporter". Jeho první generace vstoupila do výroby 8. března 1950. Náklaďák s typickým předkem do V a rozděleným předním sklem byl k dostání v různých verzích včetně minibusu. Jeho technologie vycházela z Volkswagenu Typu 1, takzvaného "Brouka". T1 měl proto vzduchem chlazený čtyřválec typu boxer. Tento spolehlivý, vzadu umístěný motor měl objem 1,2 litru. Jeho výkon byl v roce 1961 navýšen na 34 koňských sil. Luxusní verze minibusu, speciální devítimístný model, je dodnes známá jako "Samba Bus" a se svými oválnými střešními okny, velmi komfortními sedadly, skládací střechou a spoustou chromovaných dílů má své skutečně nezaměnitelné automobilové kouzlo.

    - Vícedílná karoserie
    - Detailní vybavení interiéru s palubní deskou a lavicovými sedadly
    - Všechny dveře jsou otevíratelné, a to včetně zadních dveří
    - Řiditelná přední náprava
    - Podle přání může být střecha postavena v zatažené nebo otevřené pozici
    - Reprodukce motoru
    - Pohyblivá kola
    - Evropská i americká verze nárazníků
    - Chromované poklice, kliky dveří, stěrače a přední znak
    Autentické potisky s ozdobnými pruhy a různými mezinárodními poznávacími značkami (D, NL, F, GB a USA)

    Barvy:
    - základní: 04, 09, 31, 52, 99, 302, 371, 374
    - další: 07, 75, 84, 89, 91, 301, 331, 730, 731

    Detaily modelu
    Měřítko: 1:24
    Počet dílů: 173
    Délka: 181 mm
    Obtížnost: 5

    Detaily originálu
    Typ: transportér
    Rok/období: 1962
    Původ: D
    Kapacita motoru: 37 PS
    Rychlost: 80 km/h

    Doporučeno pro děti od 12 let.

    18-3982

    Parametry

    Měřítko
    1:24

    Specifické reference

    ean13
    4009803073996