Obchodní podmínky e-shopu Dětská dílnička
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím internetového obchodu www.detska-dilnicka.cz. S těmito obchodními podmínkami má kupující možnost se seznámit před odesláním své objednávky a je na ně dostatečně předem upozorněn. Kupující odesláním své objednávky potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí.
Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.detska-dilnicka.cz je společnost DATASANET CZ s.r.o. se sídlem Zaječice 251, 538 35 Zaječice, IČ 02147637, DIČ CZ02147637, tel.: +420 608 443 099, zapsaná v obchodním rejstříku Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 32694. Místem plnění ze všech smluvních vztahů je Zaječice 251, 538 35 Zaječice.
Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky.
2. Vymezení pojmů
- Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně prodávající.
- Spotřebitel – je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
- Kupující, který není spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Kupující vyplněním IČ, nebo DIČ, nebo názvu firmy uvádí, že nákup provádí jako kupující, který není spotřebitelem.
3. Uzavření kupní smlouvy
Řádně vyplněná a prostřednictvím internetového obchodu www.detska-dilnicka.cz odeslaná popř. prostřednictvím telefonu, či emailu učiněná objednávka kupujícího je závazným návrhem na uzavření kupní smlouvy s prodávajícím, přičemž kupující je svým návrhem na uzavření kupní smlouvy vázán po dobu 21 dní od odeslání objednávky. Přijetí objednávky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím objednávky.
Prodávající potvrdí neprodleně obdržení objednávky ve smyslu § 1827 odst. 1 občanského zákoníku prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce, přičemž toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího, přičemž za akceptaci se považuje odeslání zboží ze strany prodávajícího kupujícímu nebo výslovná akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.
Spotřebitel má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku odeslání zboží. Tuto skutečnost je spotřebitel povinen prodávajícímu oznámit e-mailem nebo telefonicky.
V případě, že kupující chce zrušit objednávku na zboží, které bylo pro něj speciálně po dohodě objednáno, je stanoven storno poplatek ve výši 50 % z kupní ceny zboží.
Kupující, který není spotřebitel má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí po dobu 2 hodin od podání objednávky, nebo do odeslání zboží, podle toho, která z těchto variant nastane dříve. Tuto skutečnost je kupující, který není spotřebitel povinen prodávajícímu oznámit e-mailem. V případě zrušení objednávky po tomto termínu, je stanoven storno poplatek ve výši 50 % z kupní ceny zboží. Storno poplatek je splatný do 7mi dnů od doručení výzvy k úhradě prodejcem.
V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku nebo zboží, které není na skladě, nebo množství zboží, které není obvyklé, může být ze strany prodávajícího požadována úhrada zálohy. Prodávající se zavazuje o požadavku zálohové platby informovat kupujícího neprodleně.
Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Kupní smlouva je po uzavření archivována pouze po dobu nezbytně nutnou pro její vyřízení, přičemž po tuto dobu je možné ji na písemnou žádost spotřebitele zpřístupnit. Měnit objednávku a opravovat chyby lze do okamžiku předání zboží k odeslání.
Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.
4. Odstoupení spotřebitele od smlouvy dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží (u kupní smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; u kupní smlouvy, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží).
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího, společnost DATASANET CZ s.r.o. se sídlem Zaječice 251, 538 35 Zaječice, e-mail: obchod@detska-dilnicka.cz formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo e-mailem). Spotřebitel může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností. Přílohou těchto obchodních podmínek je vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, budou mu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávajícímu dojde oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, všechny platby, které od spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud spotřebitel výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím nevzniknou spotřebiteli další náklady. Platbu vrátí prodávající až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li spotřebitel, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od kupní smlouvy, musí spotřebitel zaslat zpět nebo je předat na adrese DATASANET CZ s.r.o., Zaječice 251, 538 35 Zaječice, přičemž spotřebitel ponese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle prodávajícímu zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Spotřebitel má právo se s zakoupeným zbožím seznámit v rozsahu stejném, jako je mu umožněno při nákupu v kamenné prodejně. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
Spotřebitel nemůže v souladu s § 1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy:
- a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
- b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
- c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
- d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
- e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
- f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
- g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
- h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
- i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
- j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
- k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
- l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno. Nelze také odstoupit od smlouvy na zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. rtěnky, krémy, řasenky, šampony, kondicionéry, štětce na líčení apod.).
Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody a započíst jej na vracenou částku.
Spotřebitel bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodejcem a spotřebitelem uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy, darovací smlouva pozbývá účinnosti a spotřebitel je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho, oč se obohatil. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení spotřebitele. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má prodejce právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.
5. Odstoupení kupujícího, který není spotřebitelem, od smlouvy
Kupující, který není spotřebitel má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí po dobu 2 hodin od podání objednávky, nebo do odeslání zboží, podle toho, která z těchto variant nastane dříve. Tuto skutečnost je kupující, který není spotřebitel povinen prodávajícímu oznámit e-mailem. V případě zrušení objednávky po tomto termínu, je stanoven storno poplatek ve výši 50 % z kupní ceny zboží. Storno poplatek je splatný do 7mi dnů od doručení výzvy k úhradě prodejcem.
6. Doprava
Náklady na poštovné i balné, které kupující zvolil v objednávce, nese kupující a tyto náklady se řídí níže uvedeným ceníkem prodávajícího. Při objednávce nad 2500Kč neúčtujeme poštovné ani balné. Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání (například Předobjednávka, Na objednávku, Rezervace, ...). Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit.
Kupujícímu, který je spotřebitelem se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. V případě jakéhokoliv poškození doporučujeme pořídit fotodokumentaci vnějšího obalu, obsahu zásilky a poškození zboží. Následně doporučujeme v nejkratším možném termínu kontaktovat dopravce a nahlásit poškození a stejně tak informovat prodejce. Kupující, který není je spotřebitelem má povinnost neprodleně po převzetí zásilky zkontrolovat nepoškozenost zboží. V případě jakéhokoliv poškození má kupující, který není spotřebitelem povinnost pořídit fotodokumentaci vnějšího obalu, obsahu zásilky a poškození zboží. Nejpozději do 48mi hodin od doručení je povinnen nahlásit poškození přepravci a zároveň také prodejci.
V případě nepřevzetí zásilky je kupující povinen prodejci uhradit do 7mi dnů od výzvy zaslané emailem na adresu kupujícího uvedenou v objednávce marně vynaložené náklady na odeslání zásilky, ve výši uvedené v objednávce. Kupující, který není spotřebitelem zároveň nepřevzetím zásilky vyjadřuje svoji vůli odstoupit od kupní smlouvy po uplynutí 2 hodiny od objednání.
Kupující je o výši poštovného informován v okamžiku vložení zboží do Košíku (případně při změnách množství a typu zboží přímo v Košíku, kde je vyčíslena aktualní výše poštovného).
Zaslání je možné pomocí níže uvedených dopravců, přičemž ne všichni dopravci musejí být na základě aktuální situace dostupni k výběru v košíku e-shopu
Osobní odběr - Je možný v naší prodejně v Zaječicích (u Chrudimi - PSČ 538 35). Při osobním odběru vyčkejte, až emailem obdržíte potvrzení o připravenosti zboží k odběru. Na místě NENÍ možná platba platebními kartami.
Doručení v rámci ČR:
Zásilkovna - Zboží je obvykle doručeno na Vámi vybranou pobočku Zásilkovny během 1-2 dnů po odeslání. Cena za odeslání 69Kč.
Zásilkovna s doručením na adresu - Zboží je obvykle doručeno na Vámi udanou adresu během 1-2 dnů po odeslání. V případě Vašeho nezastižení kurýrem, může být zásilka uložena na pobočce Zásilkovny ve Vašem okolí, kde si ji následně můžete vyzvednout. Cena za odeslání 95Kč.
PPL - Zboží je obvykle doručeno následující pracovní den po odeslání. V případě Vašeho nezastižení kurýrem, může být zásilka uložena na PPL Parcelshopu ve Vašem okolí, kde si ji následně můžete vyzvednout. Cena za odeslání 130Kč.
PPL Parcelshop - Parcelbox - Zboží je obvykle doručeno na výdejní místo následující pracovní den po odeslání. Cena za odeslání 75Kč.
GLS - doručení na adresu - Zboží je obvykle doručeno následující pracovní den po odeslání. V případě Vašeho nezastižení kurýrem, může být zásilka uložena na GLS Parcelshopu ve Vašem okolí, kde si ji následně můžete vyzvednout. Cena za odeslání 85Kč.
GLS Parcelshop + Alzabox - Zboží je obvykle doručeno na výdejní místo následující pracovní den po odeslání. Cena za odeslání 49Kč.
Způsoby dopravy na Slovensko:
Zásilkovna- Zboží je obvykle doručeno na Vámi vybranou pobočku Zásilkovny během 2-3 dnů po odeslání. Při ceně nad 2500Kč neúčtujeme poštovné ani balné. Cena za odeslání 110Kč.
Zásilkovna s doručením na adresu - Zboží je obvykle doručeno na Vámi udanou adresu během 2-3 dnů po odeslání. V případě Vašeho nezastižení kurýrem, může být zásilka uložena na pobočce Zásilkovny ve Vašem okolí, kde si ji následně můžete vyzvednout. Při ceně nad 2500Kč neúčtujeme poštovné ani balné. Cena za odeslání 150Kč.
Způsoby dopravy do Polska:
Kurýr s doručením na adresu - Zboží je obvykle doručeno na Vámi udanou adresu během 3-5 dnů po odeslání. V případě Vašeho nezastižení kurýrem, může být zásilka uložena na výdejním místě ve Vašem okolí, kde si ji následně můžete vyzvednout. Při ceně nad 2500Kč neúčtujeme poštovné ani balné. Cena za odeslání 170Kč.
Upozorňujeme, že při doručení do výdejních boxů může být pro vyzvednutí zásilky vyžadováno použití "chytrého" mobilní telefonu.
Upozorňujeme, že při doručení do výdejních boxů může být dopravcem z kapacitních či rozměrových důvodů zásilka přesměrována do jiného výdejního boxu v okolí, případně do výdejního místa.
7. Platební podmínky
- Dobírka - peníze za zboží platí kupující až při převzetí zboží doručovateli (kurýrovi) nebo na výdejním místě. V případě doručení do výdejních míst, může být dopravcem vyžadována platba online před předáním zásilky. Za zaslání objednávky formou dobírky je účtován příplatek 40Kč.
- Zálohou - po obdržení objednávky (návrhu na uzavření kupní smlouvy) zašle prodávající kupujícímu na emailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží, v opačném případě nebude zboží odesláno popř. předáno. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu.
- GoPay - po vytvoření objednávky (návrhu na uzavření kupní smlouvy) je kupující přesměrován na bezpečnou platební bránu poskytovatele služby, kde kupující zadá potřebné údaje pro platbu. Naši pracovníci nemají přístup k údajům, komunikace probíhá s poskytovatelem platební služby. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu
- Hotově (osobní odběr) - zboží zaplatí kupující v hotovosti při převzetí zboží na pobočce prodávajícího, a to po potvrzení e-mailem ze strany prodávajícího, že zboží je na pobočce připraveno k odběru.
- PlatímPak - odložení platby za objednávku až o 30 dnů. Platební metoda PlatímPak je poskytována společností Raiffeisenbank a.s., Hvězdova 1716/2b, 140 78 Praha 4, IČO 49240901, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. B 2051 („Banka“).
Platební metoda spočívá v uhrazení kupní ceny zboží Spotřebitelem a případných nákladů na pojištění, dopravu zboží tak, že Banka poskytne Spotřebiteli pro tento účel na základě Smlouvy o poskytnutí služby PlatímPak odloženou platbu a finanční prostředky převede přímo na účet Prodávajícího.
V případě, že Spotřebitel využije službu PlatímPak nabízenou Prodávajícím a poskytovanou Bankou, je Spotřebitel povinen odloženou platbu ve výši kupní ceny zboží a případných nákladů na pojištění, dopravu zboží uhradit Bance ve lhůtě splatnosti v souladu s Obchodními podmínkami služby PlatímPak.
Spotřebitel uzavírá s Bankou Smlouvu o poskytnutí služby PlatímPak, přičemž nedílnou součástí této Smlouvy jsou Obchodní podmínky služby PlatímPak. Volbou služby PlatímPak Spotřebitel vyjadřuje souhlas s Obchodními podmínkami služby PlatímPak.
Spotřebitel bere na vědomí, že Banka zpracovává jeho osobní údaje způsobem popsaným v Memorandu o zpracování osobních údajů Klientů banky, jehož aktuální verze se nachází na www.rb.cz.
8. Práva z vadného plnění
Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.
Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:
- a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
- b) na odstranění vady opravou věci,
- c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
- d) odstoupit od smlouvy.
Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.
Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.
Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,
- a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
- b) použil-li kupující věc ještě před objevením vady,
- c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
- d) prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.
Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.
Práva z vady se uplatňují u prodávajícího na této adrese:
DATASANET CZ s.r.o.., Zaječice 251, 538 35 Zaječice
Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu (nejlépe originálním balení, jak jste od nás zboží obdrželi), aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. Ke zboží nezapomeňte přiložit důvod reklamace , popis chyby (například zkušební výtisk, diagnostická stránka tiskárny, stav spotřebního materiálu tiskárny), doklad o nabytí reklamovaného zboží.
Po obdržení vadné věci je vystaven reklamační formulář, který je v případě zaslání reklamované věci zaslán na email a to nejpozději do 2 pracovních dnů od obdržení vadné věci. V případě podání reklamace osobně je formulář vystaven na místě. Reklamace spotřebitele je vyřízena ihned, ve složitějších případech, které vyžadují posouzení do 30 dnů. Reklamace kupujícího, který není spotřebitel je vyřízena v době nezbytně nutné k posouzení reklamace.
9. Práva z vadného plnění a záruka za jakost v případě kupujícího, který je spotřebitelem
Prodávající odpovídá kupujícímu, který je spotřebitelem, že zboží při převzetí nemá vady, zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
- a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
- c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady do 24 měsíců od převzetí zboží.
Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
V případě prokázání, že dodaná věc nemá vlastnosti a kvalitu, které si obě strany ujednaly, hradí veškeré náklady na doručení věci k prodejci, stejně tak od něj zpět k zákazníkovi prodejce.
Práva z vady se uplatňují u prodávajícího na této adrese:
DATASANET CZ s.r.o., Zaječice 251, 538 35 Zaječice
Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Nebrání-li tomu povaha věci, lze potvrzení nahradit dokladem o zakoupení věci obsahujícím uvedené údaje.
Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
10. Záruka za jakost v případě kupujícího, který není spotřebitelem
Prodávající neposkytuje kupujícímu, který není spotřebitelem, záruku za jakost zboží, není-li tak výslovně mezi smluvními stranami sjednáno. Odpovědnost prodávajícího za vady se v takovém případě řídí občanským zákoníkem.
11. Ceny a platnost nabídky
Všechny ceny jsou konečné, která je platná v okamžiku odeslání objednávky kupujícím. Veškeré ceny zboží včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.
12. Slevy a slevové kupony
Prodávající poskytuje různé druhy slev (věrnostní, objemové apod.). Každá sleva má pravidla pro užití.
V případě, že sleva nebo slevový kupon bude uplatněn v rozporu s pravidly dané slevy či slevového kuponu má prodávající právo takové uplatnění slevy nebo slevového kuponu odmítnout. V takovém případě je kupující informován a bude mu nabídnuta možnost vyřídit objednávku bez této slevy či uplatněného kuponu.
Pravidla a podmínky pro uplatnění konkrétní slevy jsou přiloženy buď přímo ke slevě (formou informací), nebo je u slevy uveden odkaz na webové stránky, kde jsou pravidla slevy podrobně popsány. V případě, že dojde při výkladu slevy k nejasnostem, platí výklad použití prodávajícího.
Každou slevu, nebo kupon lze uplatnit pouze jednou, pokud není výslovně uvedeno jinak. V případě více násobného použití má prodejce právo odmítnout takovou slevu uznat.
V případě, že slevu uplatní kupující, který není spotřebitel má prodávající právo takové uplatnění slevy a slevové kupony odmítnout.
V případě, že je hodnota dárkového poukazu, či slevového kuponu vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se na nový poukaz či kupon nepřevádí a nevyčerpaná suma se zpětně neproplácí.
13. Ochrana osobních údajů
Veškeré osobní údaje, které jsou prodávajícímu sděleny, nebudou bez souhlasu kupujícího poskytnuty třetím osobám ani jiným subjektům, vyjma případů nutných k realizaci kupní smlouvy na základě těchto Obchodních podmínek a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Kupující může kdykoliv požádat o jejich změnu či vymazání e-mailem. Své údaje může kupující měnit na internetových stránkách www.detska-dilnicka.cz v sekci „Váš účet“.
Návštěvník stránek www.detska-dilnicka.cz souhlasí s ukládáním tzv.“cookies“ a pixelových tagů v koncovém zařízení.
Prodejce může dále při poskytnutí souhlasu zpracovávat tzv. "cookies" tak, aby usnadnila poskytování služeb informační společnosti, v souladu s ustanovením Směrnice 95/46/ES o účelu "cookies" či podobných nástrojů a je zajištěno, aby uživatelům byly známy informace, které se ukládají do koncového zařízení, jež používají. Uživatelé mají možnost odmítnout, aby "cookies" nebo podobné nástroje byly ukládány do jejich koncových zařízení, např. tím, že spustí ve svém prohlížeči funkcionalitu anonymního prohlížení
Návštěvník stránek www.detska-dilnicka.cz může při svém vstupu na stránky nastavit pravidla, za jakým účelem budou “cookies“ používána. Při odsouhlasení všech “cookies“ jsou “cookies“a osobní údaje sdíleny se službami Google AdSense a Google Analytics, Sklik, Heureka, Facebook. Odhlášení z využívání těchto služeb může návštěvník provést na adrese https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/
Provozovatel je na základě souhlasu kupujícího oprávněn předávat osobní údaje kupujících v rozsahu e-mailových adres, použitých v rámci nákupů na stránkách internetového obchodu, provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš internetový obchod zapojen. Provozovatel portálu Heureka.cz je vůči naší společnosti v postavení zpracovatele osobních údajů ve smyslu § 6 zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Svým souhlasem se zasláním dotazníku kupující vyjadřuje svůj souhlas se zapojením do programu Ověřeno zákazníky se zasíláním obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 3 zák. č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti, a je prováděno po každém nákupu na internetovém obchodu. Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti, ve smyslu Podmínek programu Ověřeno zákazníky dostupných na adrese https://sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-a-dulezite-dokumenty/. Provozovatel portálu Heureka.cz předané e-mailové adresy uchovává po dobu, po kterou je naše společnost zařazena do programu ověřeno zákazníky, nebo po dobu, kdy zákazník vyjádří svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení vůči naší společnosti nebo přímo vůči provozovateli portálu Heureka.cz k čemuž je mu poskytnuta možnost v každém jednotlivém dotazníku.
Provozovatel je na základě souhlasu oprávněn předávat osobní údaje kupujících v rozsahu e-mailových adres, použitých v rámci nákupů na stránkách internetového obchodu, provozovateli portálu Zboží.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem, do něhož je náš internetový obchod zapojen. Provozovatel portálu Zboží.cz je vůči naší společnosti v postavení zpracovatele osobních údajů ve smyslu § 6 zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Svým souhlasem při potvrzením objednávky kupující vyjadřuje svůj souhlas se zasláním dotazníku spokojenosti. Provozovatel portálu Zboží.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti. Kupující může uplatnit svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení vůči naší společnosti nebo přímo vůči provozovateli portálu Zboží.cz.
Mimo výše uvedeného jsou Vaše osobní údaje využívány pouze v souvislosti s plněním Vaší objednávky a jsou předávány přepravním společnostem a to v rozsahu jméno, příjmení, název společnosti, adresa, telefon, email.
14. Ostatní
Prodávající zajišťuje zpětný odběr elektrozařízení, v souladu s příslušnými právními předpisy. Zákazník je oprávněn odevzdat staré elektrozařízení při nákupu nového obdobného elektrozařízení na adrese DATASANET CZ s.r.o., Zaječice 251, 538 35 Zaječice.
Prodejce si vyhrazuje vlastnické právo k věci, a proto se kupující stane vlastníkem teprve úplným zaplacením kupní ceny.
Dodá-li prodejce větší množství věcí, než bylo ujednáno, je kupní smlouva uzavřena i na přebytečné množství, ledaže je kupující bez zbytečného odkladu odmítl a vrátil zpět prodejci
Nepřevezme-li kupující objednané zaplacené zboží, nebo zásiku obsahující vyřízenou reklamaci, či zašle-li kupující prodávajícímu zboží, které není k reklamaci přijato (například nebylo-li zakoupeno u prodávajícího) je toto zboží po dobu 30dnů bezplatně uloženo u prodejce, přičemž kupující je kontaktován prostřednictvím emailu s výzvou k převzetí zboží. Nepřevezme-li kupující zboží v 30denní lhůte, je prodejce oprávněn účtovat skladné ve výši 25kč/den (včetně DPH).
Je-li kupujícímu zasílána upomínka z důvodu prodlení s platbou prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb, je tato upomínka zpoplatněna částkou 250Kč včetně DPH
Je-li kupujícímu, který je spotřebitelem zasílána prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb předžalobní výzva, pak je její zaslání zpoplatněno částkou 350Kč včetně DPH.
Spotřebitel má možnost mimosoudního řešení sporů, kdy je oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci prostřednictvím kontaktů uvedených na www.coi.cz
Prodlením strany s převzetím věci vzniká druhé straně právo věc po předchozím upozornění na účet prodlévajícího vhodným způsobem prodat poté, co prodlévajícímu poskytla dodatečnou přiměřenou lhůtu k převzetí. To platí i tehdy, prodlévá-li strana s placením, kterým je předání věci podmíněno.
15. Závěrečné ujednání
Objednávka spotřebitele je po svém doručení prodávajícímu jako návrh na uzavření kupní smlouvy archivována za účelem jejího splnění a další evidence. Jednotlivé technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy jsou spotřebiteli zřejmé z vlastního procesu objednávky. Kupující má možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat před podáním objednávky. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění samotné objednávky nese kupující. Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti od 23.5.2024
Formulář pro odstoupení od smlouvy
DATASANET CZ s.r.o.
Zaječice 251
538 35 Zaječice
E-mail: obchod@detska-dilnicka.cz
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží, číslo objednávky:
Datum objednání:
Datum obdržení:
Jméno a příjmení spotřebitele:
Adresa spotřebitele:
Číslo účtu pro vrácení platby:
___________________________
Místo a datum
____________________________
Podpis spotřebitele
(pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)